Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Cumu i medici usanu e so abilità per luttà contr'à l'insufficienza cardiaca congestiva



L'insufficienza cardiaca congestiva hè un antagonistu astutu, chì hà un iniziu lentu chì face chì u paziente spessu ùn si noti finu à quandu ellu o ella hà sintomi. Cù u tempu, u paziente sperimenterà mancanza di respiru è edema chì u cunduceranu à circallu à trattà, postu chì scopriranu chì per qualunque ragione, u so core ùn pò più funzionà currettamente.


L'insufficienza cardiaca si verifica quandu e cellule di i tessuti cardiaci diventanu danneggiati o diventanu micca funzionali per via di un altru avvenimentu cardiacu, spessu secondariu à una malattia cardiaca ischemica o una malattia coronaria. Di conseguenza, u core ùn hè più capace di pompà currettamente u sangue in tuttu u corpu; Invece, i pozzi di sangue, pruvucendu u fluidu à esse ritenutu piuttostu ch'è escretu currettamente è l'incapacità di l'organi senza ossigenu di funziunà. A morte di queste cellule hè critica perchè, cum'è e cellule cerebrali, una volta chì e cellule cardiache morenu, u corpu hè incapace di ripruducerle è ristabilisce a piena funzione di u core. L'insufficienza cardiaca cungestiva porta cun ellu un elevatu tassu di mortalità, cù più di cinquanta per centu di e so vittime chì morenu in cinque anni da u diagnosticu. I clinichi è i circadori sò capaci di aduprà recenti avanzamenti in medicina per rende u paziente più comodu è, in parechji casi, per furnisce li una prospettiva più favorevule.


Parechji pazienti ùn anu mancu scupertu chì anu insuffiziu cardiacu finu à ch'elli sò purtati à u dipartimentu d'urgenza di u so ospedale lucale lagnendu si di dolore toracicu è di difficultà à respirà. I duttori li stalleranu quì, li daranu ossigenu supplementare è inizieranu un corsu di trattamentu medicu chì li traspurterà fora di l'uspidale.


A scienza muderna hà furnitu à i clinichi una vasta gamma di metudi chì permettenu di luttà contr'à i danni causati da insufficienza cardiaca congestiva. Una volta chì l'ossigenu torna à un livellu accettabile, u duttore di solitu amministrerà un diureticu per stimulà u sistema renale à ritirà u fluidu da a circulazione, allevia l'edema è allevia u stress da i pulmoni, u core è da altri organi. Di solitu questu hè accumpagnatu da potassiu addizionale, chì u sistema renale elimina u potassiu cù l'eccessu di fluidu è l'ipucaliemia presenta i so propri rischi.


Una grande attenzione in medicina si hè focalizata nantu à a produzzione di angiotensina II da u corpu perchè aggrava l'insufficienza cardiaca congestiva. L'Angiotensina II hè una sustanza prodotta da u corpu chì face cresce a pressione sanguigna è face chì i vini sanguini si restringenu, furzendu u core à travaglià di più per pompà u sangue in tuttu u corpu. Un inhibitore ACE hè spessu datu per impedisce à u corpu di fà l'angiotensina II, è un imblocatore di u recettore di l'angiotensina hè dispunibule per quelli chì ùn rispondenu micca cum'è desideratu à un inhibitore ACE. Hè per quessa chì tanti pazienti cun prublemi cardiaci anu datu nitroglicerina.


Oltre à a medicina, e ricerche cuntinueghjanu in u campu di l'insuffisenza cardiaca congestiva. L'usu previstu di e cellule staminali, in particulare di e cellule staminali embrionali, hà apertu un campu sanu di cuntruversia nantu à a pussibilità di trattà l'insufficienza cardiaca in a cumunità scientifica. I pazienti cun insufficienza cardiaca congestiva anu ricevutu alcune di e so propie cellule staminali cardiache per iniezione, è tutti anu rispostu positivamente. I scienziati ùn sò micca sicuri se questu hè perchè e cellule staminali aiutanu u corpu à cresce nuove navi o semplicemente agiscenu cum'è un fanale per i meccanismi curativi naturali di u corpu, attirendu altre cellule à u situ di dannu. Qualunque sia u casu, e cellule staminali presentanu una meravigliosa opportunità per finalmente truvà un modu per ristabilisce a funzione cardiaca à i pazienti chì anu sperimentatu insufficienza cardiaca.


A scienza muderna offre un mondu sanu novu di opzioni di trattamentu per i pazienti cun insufficienza cardiaca congestiva, è i ricercatori facenu nuove scoperte sempre. Tutti in u campu medicu speranu chì un ghjornu l'insuffisenza cardiaca diventerà un'altra malattia chì a medicina pò risolve.

Posting Komentar untuk "Cumu i medici usanu e so abilità per luttà contr'à l'insufficienza cardiaca congestiva"